Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 12:45 - Блогърски щуротии
Автор: rageagainst Категория: Забавление   
Прочетен: 6410 Коментари: 18 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По принцип не виждам смисъл в нападките срещу някой, но има твърде много неща, които откровено ме дразнят. Няма да споменавам имена, за да не предизвикам война.
Не е голяма беда, че блогърите са се разделили на групички. По-странното е, че някои на едни места говорят едно, а на други обратното. Жалка гледка е да се мазниш на някой, а в друг блог да го плюеш. Що за двулично поведение?
Друг любим навик е като недолюбваш някой, да почнеш да настройваш и другите срещу него. "Ама виж сега, той еди какво си казал / направил!" Вадят се думи от контекста, преиначавт се, нагаждат се. Върви после опровергавай! Това, разбира се, е удар по ония, които имат определен кръг  приятели. На тях може да им се направи мръсотия по въпросния начин. При мен такъв проблем не съществува, защото няма някой, с който да съм кой знае колко близък.
Като "дразнещ" бих определил и факта, че в някои блогове коментарите са като излезли изпод индиго - само хвалебствия, хвалебствия и тн до безкрай. Вярно, някои неща заслужават положителна оценка. Хубаво е това да се случва по-често. Но пълната липса на дори една-единствена критика би трябвало да дразни домакина. Този човек не си ли задава въпроса "Как не се намери един с по-различно мнение?" Или може би си вика "Брей, че съм перфекционист!" Ако е последното, аз пък си задавам въпроса "Брей, защо ли се самозалъгваш така?" Да не забравяме, че съвършенството не съществува. Някои обаче май са го забравили.
Казах, че имена няма да споменавам, но излъгах. От блогърите, за които разполагам с повече наблюдения, има двама, които не съм хващал в двуличие.
Единият е Гробаря. Изказва се сравнително умерено, рядко напада. Естествено, че ще отвърне, когато го предизвикат, но не съм забелязал да е бил инициатор. Има хора, с които е близък и никога не съм го чул да каже лоша дума за тях.
Другият блогър е Rebelle. Знам каква лоша слава й се носи, но няма да коментирам дали е основателна или не. Може да е агресивна, но е праволинейна и твърдо следва предначертаната посока. Не съм забелязал да се отмята от вече казаните си думи. По-добре вечният критикар, отколкото пумпал с постоянно меняща се позиция.


Тагове:   интрига,   блогър,


Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. greatman - Тъжни неща говориш, но са истина. И ...
05.04.2010 13:39
Тъжни неща говориш, но са истина. И аз имам подобни наблюдения.
Не само тук е така, а в цялата държава.
цитирай
2. rageagainst - После някой ще тръгне да ми говори за ...
05.04.2010 16:03
После някой ще тръгне да ми говори за добродетели .....
цитирай
3. анонимен - Ако не аз, кой друг ще е за пример? ...
05.04.2010 16:49
Ако не аз, кой друг ще е за пример? Сама се възхищавам от себе си.

rebelle
цитирай
4. miaa - Поздрави за хубавия и актуален постинг, Rageagainst !
05.04.2010 17:22
Не е нужно човек да се взема толкова насериозно!
Хубавите неща се виждат!Тези, които ги правят са скромни и естествени!
Тук е, като в реалният живот! В едно съм сигурна, че истината рано или късно излиза на бял свят!
цитирай
5. rageagainst - miaa
05.04.2010 17:32
Добро пожелание. Дано си права!
цитирай
6. rageagainst - stefbelchev
05.04.2010 17:34
Чак революционен, силно казано. Но тук стават неща, които са наистина жалки. Просто исках да посоча някои от тях, пък който иска да си взема поука.
цитирай
7. godfatheraz - Знаеш ли колко боклуци са те топили ...
06.04.2010 07:52
Знаеш ли колко боклуци са те топили вчера на администраторите, че ти си Гробаря и се самовъзхваляваш? За Rebelle никой не се съмнява, защото тя никога не изказва положително мнение. Нейната специалност са критиките - в повечето случаи неоснователни.
Аз знам, че не си Гробаря, защото ако беше, нямаше да се хвалиш толкова очебийно. Обаче в блог.бг се използва всяка възможност да правиш сечено на другите - точно, както си го описал.
Поздрави за перфектния постинг!
цитирай
8. анонимен - Прав си в този постинг, но когато ...
06.04.2010 11:34
Прав си в този постинг,но когато говориш за тези,които в един момент са хвалили даден автор,а в друг момент са го обвинили в нещо - гледаш ли датите на тези две действия?Не смяташ ли че в периода между тези две дати автора нещо не го е провокирал за да се случи това?Някои блогъри се самозабравят и се мислят за малки богове и с държанието си правят така,че коментарите за тях да са само сладникави.Те сами си режат клона,но това не е моя работа.Всичко добро
цитирай
9. tutankhamon661 - rageagainst
07.04.2010 01:51
Двамата похвалени имат изключително много врагове в blog.bg. За Rebelle може да е заслужено заради постоянния й негативизъм, но за Гробаря е адски несправедливо. Факт е, че съществуват.
Бас ловя, че всички до един буквално са се изпразнили на бутона "сигнализирай за нередност", веднага след излизането на този постинг. И защо? Защото се е намерил някой да каже добра дума. В България винаги сме против добрите думи.
Нали знаете вица: защо не се налага дявол да пази българския казан в Ада? Точно така - някои го доказаха на практика.
цитирай
10. анонимен - Благодаря ти приятел
07.04.2010 10:16
Аз съм на почивка в момента, но виждам как през празниците някои са продължавали да ме плюят.
цитирай
11. rageagainst - 8. анонимен -
08.04.2010 02:32
Всичко е възможно. Не мога да коментирам, след като нямам информация по случая. Може нещо да е станало неволно - недоразуменията са съсипали много приятелства.
цитирай
12. rageagainst - tutankhamon661
08.04.2010 02:34
Това е положението в България. Интригата е издигната в култ. Някои хора вечер не могат да заспят, ако през деня не са направили поне една мръсотия.
цитирай
13. rageagainst - grobarq
08.04.2010 02:36
Преди години имаше един филм: "Злото никога не умира" - цели три серии или за толкова знам аз. Така че забрави да млъкнат!
цитирай
14. анонимен - rageagainst
09.04.2010 10:54
Знаеш защо съм неудобен за някои хора- Защото казвам това което мисля. Винаги е било така, преписваха ми до скоро че аз самия съм бил трол и съм имал много никове - пълна и долна лъжа!
В този блог съм от година и половина, скоро стават две години. Знам че троловете винаги мразят хората които са постигнали нещо в живота, не говоря за себе си в случая- има още какво да уча в този живот, но е грозно да се гавриш с творци като Цефул, Мамас и много други.
Създадох Пазителите на блога именно за да спра това. Имам много приятели тук, и да си кажа честно все свестни хора. В този блог нямам конфликт с никой сериозен потребител, само с така наречените тролове- за които се знае че мразят всеки и всичко, та дори себе си.
цитирай
15. анонимен - ebete si maikata
15.04.2010 02:50
vie sichkite ste pulni tapaci a s rebelle vnimavaite da ne vi se sluchi sluchka
цитирай
16. tutankhamon661 - 15. анонимен
15.04.2010 09:23
Опа, АНОНИМКО атакува! Пазете се, че стана мнооого страшно!
Кажи, АНОНИМКО, ти към кои КЛИНИЧНИ случаи принадлежиш: шизо или циклофрения?
Не че нещо, но изобщо не те разкрихме.
цитирай
17. eien - Фурнаджийски лопати
21.04.2010 11:38
има ги навсякъде и на всякакво ниво у нас!
цитирай
18. rageagainst - eien
30.04.2010 16:57
eien написа:
има ги навсякъде и на всякакво ниво у нас!

Каква ли е гледната точка на тези хора? Дали си въобрзяват, че им е останала капчица достойнство или вече са приели, че са нищожества?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rageagainst
Категория: Музика
Прочетен: 135062
Постинги: 12
Коментари: 285
Гласове: 1344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол