Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 09:28 - Подкрепям!
Автор: rageagainst Категория: Музика   
Прочетен: 12958 Коментари: 46 Гласове:
71

Последна промяна: 23.09.2010 01:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Този постинг е посветен на поетите. Искам да подкрепя тяхната идея да си имат собствена класация. Това е най-сигурния начин да не се смесват с любимите ми автори. Така по-малко ще се мяркат пред погледа ми. Дано и тези творци да бъдат доволни, защото е очевидно, че в моментната ситуация изобщо не са в състояние да се преборят с конкуренцията за първа страница, а това явно адски много ги дразни. Сега хитро се опитват да заобиколят по-силните автори. Наслушах се на поетични обиди към останалите. Некадърни били, тролове, самовлюбени. Последното важи преди всичко за стихоплетците, но те явно не го виждат - трудно е да погледнеш собствения си двор, след като с едно надигане на пръсти "мяташ оченце" при съседа. Никога не съм харесвал поезията. Да говориш в рими е налудничаво. Поне така смятам аз. Смешно ми е като гледам поетични диалози в мерена реч. Тези хора не могат ли да говорят нормално? Видях кампанията за създаване на поетична класация. Пегас каза, че така щели да преборят останалите. С бягство ли? Та това си е отбой. Поетите избягват директния сблъсък, защото винаги губят. Не разбрах  кое ще ги направи  по-интересни, но приемам тази надежда. Обаче останах шокиран, когато Пегас каза, че щели да станат "по-сексапилни"!!! Моля?!? Този човек разбира ли значението на въпросната дума? Как ще се осъществи това? Звучи ми като поредната поетична фантасмагория. В момента поетите все още се понасят, обединени от общия враг, т.е. всички останали. Намерили са виновник за неизлизането си на първа страница. Но какво ще стане, когато се обособят в отделна класация? Как ще се разберат помежду си тези хора, които още не са осъзнали, че не може всички да са на първо място? Кой ще им е виновен? Представете си някой от тях да се задържи малко по-дълго начело. В такъв случай какво може да се очаква от хора, които са доказано завистливи? Завист, гарнирана с попържане, но помежду им, защото други няма да се навъртат в тяхната класация. Хайде, miaа и divna8 са добри хора, миролюбиви, даже прекалено. Но как си представяте да се погодят Пегас и Лидис? Не знам сега в какви отношения са, но съвсем скоро ще бъдат кръвни врагове. И двамата не търпят критика и конкуренция, знае го всеки. Карай, може да е за добро. Току-виж тези двамата и други като тях осъзнаят, че е грешка да си самовлюбен и надут.
Повтарям съвсем сериозно: аз твърдо подкрепям създаването на поетична класация! Трябва да я има. Тези хора също се нуждаят от изява.

Като се замисля, то и сега има категория "Поезия", където са класирани най-популярните. Значи проблемът не е в това, а друго. Аха! Цялата борба е за първа страница. Някои си умират да се гледат точно там. А уж не им пукало!


Я ПОДАЙ МИ, МАЛЕ, ТЕНКАТА ПУШКА.....







Гласувай:
71


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Пирамиди , фараони!
21.04.2010 10:55
Велика песен!
цитирай
2. greatman - Песните са стих и музика - това ми ...
21.04.2010 10:59
Песните са стих и музика - това ми харесва. Но само думите трудно ще привлекат вниманието ми.
цитирай
3. анонимен - Некви душевно болни с мания за ри...
21.04.2010 11:03
Некви душевно болни с мания за римуване просят капчица внимание. И кво?

Психиатър
цитирай
4. rageagainst - panazea
21.04.2010 11:24
Наистина е велика!
цитирай
5. rageagainst - greatman
21.04.2010 11:25
Разбирам те напълно, но айде да кажем, че е въпрос на предпочитания.
цитирай
6. rageagainst - 3. анонимен
21.04.2010 11:26
Точно аз трудно ще им помогна.
цитирай
7. divna8 - Благодаря за добрите думи :):):)
21.04.2010 11:32
Успех желая на поетите в новата класация - на тези, които смело се престрашиха!
Аз не участвам - вече ме е имало в класациите и не ми е необходимо популяризиране, отстъпвам път на другите! Смятам, че има по-достойни от мен за популярност и първенство!
Хубав постинг, искрен, със собствена мисъл - ей, за такива неща, давам точки аз :):):)
Усмихнат ден!!!
цитирай
8. eien - Оригинално!
21.04.2010 11:36
И има истина в постинга Ви, особено когато започнат в захлас коментарите под някоя слаба творба такива сълзливи умалителни, възклицания и преекспониране на хвалбите за съвършенство, талант и ненадминатост, че даже белият ми лист почервенчва от смущение и свян. Дано поне като започнат класациите, не са на база такива преекспонирани псевдоприятелски и никому-непомагащи-клишета-коментари.
Обичам красива поезия и в това се разминавам с автора.
Смятам обаче, идеята за класации безобразно пошла, имайки предвид че се осъществява в блога. Убедена съм, че почти!!!, почти всички, които наистина стават, едва ли ще хукнат в надпреварата, хора, които не разбират и не чувстват езика на поетите, да им дават точки и поздравлвения с мяукане и писукане.
Кой каквото си направи, и Господ не може да му го направи.
цитирай
9. culture - Учудващо е колко много злоба са с...
21.04.2010 11:46
Учудващо е колко много злоба са събрали някои поети в блог.бг. Уж са духовно извисени хора, а се поддават на такива страсти. Не мога да ги разбера.
цитирай
10. jagger - Онова за сексапила е много култово. ...
21.04.2010 12:02
Онова за сексапила е много култово. Може да те шашне направо.
цитирай
11. rageagainst - divna8
21.04.2010 12:08
За кой ли път доказваш, че си безкрайно позитивен човек. Много хора трябва да се учат от теб.
Приятен ден!
цитирай
12. rageagainst - eien
21.04.2010 12:19
Лошо е, когато се прекалява с хвалбите. Такова нещо може да се хареса само на комплексарите, а стойностен човек би се издразнил.
Да, истинските звезди не се натискат, защото има кой да ги оцени. Лаят само незабележимите или някой, подведен от тях.
цитирай
13. rageagainst - Последни 20 регистрирани пос...
21.04.2010 12:29

Последни 20 регистрирани посетителя
12:11 - blogbg

И ПОСТИНГЪТ БЕШЕ СВАЛЕН ОТ "ПЪРВА СТРАНИЦА", "НАЙ-ПОПУЛЯРНИ" И "КАТЕГОРИЯ"!

После някой ще каже, че поетите били достойни хора. Такива изчадия едно време топяха дори роднините си на Държавна сигурност. Жалки създания!
Стойностните хора носят на критика, а не ходят да плачукат при шефа. Мога да се досетя кои са го направили - двама от тях са споменати в постинга. И тези недостойни индивиди имат наглостта да се наричат хора. Абсурд!
Защо не излязоха с доводи, а се покриха като зайци? Много ясно - откъде доводи срещу неоспоримите факти?!?!
цитирай
14. flintul - Странно е, че искат да участват само ...
21.04.2010 12:35
Странно е, че искат да участват само хора, които публикуват минимум не знам си колко творби. Количеството разваля качеството - това и децата го знаят.
цитирай
15. rageagainst - culture
21.04.2010 13:02
Да се успокоим с това, че не всички са такива.
Тези, които показват агресия, трудно мога да ги приема за духовно извисени.
цитирай
16. rageagainst - jagger
21.04.2010 13:02
Мен вече ме шашна.
цитирай
17. rageagainst - flintul
21.04.2010 13:06
Има логика. Това е като при киното - един и същи сюжет, ако го преразкажеш в рамките на три часа, може да се получи добър филм. Но направиш ли го на сериал, става боза.
Аз си представям поезията като някакво вътрешно усещане, а не изсмукано от пръстите, само и само да напишеш нещо, защото трябвало да гониш някаква минимална бройка.
цитирай
18. анонимен - Blog. bg трябва да назначи психи...
21.04.2010 13:30
Blog.bg трябва да назначи психиатър специално за неуравновесени поети.

кандидат
цитирай
19. sherif - Да си поет значи да си убеден в соб...
21.04.2010 14:49
Да си поет значи да си убеден в собственото си величие. Така си обяснявам желанието им да бъдат все на първа страница.
цитирай
20. rageagainst - 18. анонимен
21.04.2010 14:59
Подавай документи, но само ако говориш в рими.
цитирай
21. rageagainst - sherif
21.04.2010 14:59
Важното е да има повече обяснения. Така все ще нацелим вярното.
цитирай
22. mamas - С много работи не съм съгласна,
21.04.2010 16:31
но, честно казано, не ми се спори.
Надявам се, че не си против да сложа линк към този постинг ето тук:
http://mamas.blog.bg/poezia/2010/04/18/v-podkrepa-na-ideiata-na-pegas08-blogvylna.530652
Заради убеждението ми, че ако всички те хвалят, значи нещо не е наред :)))
цитирай
23. rageagainst - mamas
21.04.2010 16:40
Последното изречение много ми хареса.
Сложи колкото искаш линкове за където и да е!
цитирай
24. giorodafa - КЛАСАИЯ
21.04.2010 18:02
НИМА АЗ ПИША ЗА КЛАСАЦИИ
СЪРЦЕТО СИ ИЗЛИВАМ В РИМИ
И НЕПОДВЛАСТЕН НА ПРОСТАЦИ
ОСТАВАМ СИ ПРЕЗ ТЕЗ ГОДИНИ
цитирай
25. smile999 - Знаете ли, стана ми обидно. Не съм ...
21.04.2010 21:48
Знаете ли, стана ми обидно.Не съм със самочувствие на поетеса, но това, което прочетох тук е грозно!
Не познавам почти никой от така наречените от вас поети в blog.bg.
Всеки живее както му е на него добре.
Аз пиша стихове, не за класации, не за да се харесам на някого, а защото на МЕН това ми харесва и ми е приятно.
Съжалявам, ако съм обидила автора на постинга!
цитирай
26. pegas08 - Благодаря на всички!
21.04.2010 22:16
Заповядайте на празника на Поезията- 25.04.2010г.

Желая на всички щастие и просперитет!

Извън протокола- за сексапила!

Пичове, вие от майтап не разбирате ли?

Още веднъж, сполай ви за добрите думи!
цитирай
27. 777 - Думата не е точно "поети" в тази "класация" на КонКура (26). ;)
21.04.2010 23:23
Още не съм я измислил, но трябва да съдържа в себе си няколко други думи като неудовлетворени, амбициозни и семпли. Нещо като Семплотворителамбициус.
Като вид вдъхновение за КонКура и аз те взимам като линк в моя постинг в посока различна от тази на mamas. )
цитирай
28. анонимен - Вижте Качака да ви спретне едно томче - втори том на "Свободните наистина поети + лудата Лидис"
22.04.2010 08:19
И аз поматам:

Не съм поет -
и няма как да стана.
Пред мене дал съм си обет
възпея ще хурката на баба!

цитирай
29. rageagainst - 24. giorodafa
22.04.2010 09:00
Голямо сърце имаш!
цитирай
30. rageagainst - 25. smile999
22.04.2010 09:07
Не виждам с какво може да ме обиди твоето миролюбиво изказване. Но ме изненада определението "грозно", след като се смятам за доста добронамерен. Просто изказах мнението си.
Точно такава е моята представа за поезията - вътрешна потребност, изразяваща усещания. Чувствата не могат да се класират. За мен това е нелепо.
цитирай
31. rageagainst - 26. pegas08 -
22.04.2010 09:12
Сполай ти, синко, и пак да дойдеш!

Първо място е запазено
- за Лидис и Пегас,
да не кажа даже -
от раз!
цитирай
32. rageagainst - 27. 777
22.04.2010 09:15
Тази дългата дума сигурно я пише в учебниците по биология. Нов биологичен вид ще да е. Или стар, но малко известен.
цитирай
33. rageagainst - 28. shtrakalka
22.04.2010 09:18
Надарено девойче е таз Калина. Ще я предложа за поетичната класация. Все пак трябва да бъде оценена.
цитирай
34. rageagainst - 29. анонимен
22.04.2010 09:20
Иска ми се и аз да ти отговоря в рими, но не съм толкова възвишен, пък и вече достатъчно изхабих батериите в коментар 32. Та ще прощаваш, значи!
цитирай
35. flintul - За да покрият минимума за участие, ...
22.04.2010 17:29
За да покрият минимума за участие, сега всички ще се напрегнат да пишат, а поезия насила не се твори.
цитирай
36. rageagainst - flintul
23.04.2010 01:10
Времето ще покаже. Нека се трудят хората!
цитирай
37. flintul - rageagainst
23.04.2010 17:41
Виж само какви римувани дуели, какви словесни откоси!

http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/04/22/vliubeno-ochakvane-655.532796
цитирай
38. анонимен - хехе
24.04.2010 01:22
Имало едно време една буля. Влюбвала се в разни поети, които като гледам после триели коментарите й под постовете, в които тя нежно изразявала възхищението си с единия или с другия си ник, с който обикновено шляпала на капслок. Скачала булята в блоговете и се изкарвала чиста и неопетнена като девственица. Оказало се, че тръгвайки за родната й земя търсейки великото вселенско чукане, на което й се заканвал един анонимен (най-вероятно въпросната буля сама на себе си се е заканвала) в блога ми тя не намерила нищо освен алкохолец, който да я опияни, за да сподели че недоуважена от българската й виртуална либоф тя щяла да се жени трети път за ...не знам си кого. После булята продължила да си пише сама на себе си в либовния си блог и да се нарича Люба и да скача на капса, да прави елементарни правописни грешки, с която непредвидимо очевадно се издавала като същата тази фантазираща буля... Толкоз смешна ми станала и толкова жал ме обхванало на моменти, когато виждайки как гордо заявява, че спирала анонимните в блога си булята не осъзнавала, че и да заявява и да не заявява кел файда след като тя преглежда всеки коментар, преди той да се публикува. Естествено в блога на комплексираната недолюбена фантазьорка излизали само хвалебствени коментари за великата й особа, целящи да възвеличаят нейната красута. Ако лично не се бях убедила, че фантазиите на булята нямат граници не бих си позволила да пиша такива коментари. Обаче гледам как добричките хора й се връзват... и се точи един патос едно чудо, че чак се изпотиха подмишниците на недолюбения й поет, който най-вероятно на словесно ниво я е прецакал подобаващо. Едно тъжно ми е такова, ама а де... :)) Добре,че остана нещо забавно в тоз блог. Няма нищо по-велико от смешници, който се вземат на сериозно. Как да не се посмееш...как?!
цитирай
39. culture - gspot
24.04.2010 02:40
Много е влюбчива тази буля. Странно! Кога ли намира време за любов, а същевременно пише толкова много? Нещо не се връзва. Ако се съди по нейната производителност, тя просто не се занимава с друго, освен със стихове.
цитирай
40. анонимен - culture
24.04.2010 02:53
хехе, аз въпреки че написах някъде, че за мен въпросната не съществува, признавам си, че надниквам в блога й, за да се посмея малко. Не коментирам, не изпращам съобщения, нищичко. То няма смисъл. Даже не вярвам на нито една нейна дума относно това, че някакви анонимни й били писали незнам си какво. Като съдя по това, каква фантазия вкара да си измисля какво съм й писала лично аз...въобще не се съмнявам в гениалните й фантасмагории. Отдалечко се възхищавам на бушуващите пожари в тази натура... :)) Да се спра, че се отплеснах пак, пък забравих, че не съм си в блога.
цитирай
41. culture - gspot
24.04.2010 15:41
Няма начин да коментираш - тя трие неудобните. Трудно ми е да я приема като "възвишена", имайки предвид обидите, които бълва.
Ако не се лъжа, тя е против класацията. Но това вероятно се дължи на страха й да не остане недооценена.
цитирай
42. rageagainst - 38. flintul -
24.04.2010 22:46
Мани, мани! Истинска рицарска схватка. Или може би дамска?
цитирай
43. rageagainst - gspot
24.04.2010 22:49
Наскоро разбрах, че "леко" се недолюбват с Пегас. Значи войната вече е започнала. А аз съм я пропуснал! Въй!
цитирай
44. анонимен - Ето един линк за Пегас: http...
25.04.2010 14:03
Ето един линк за Пегас:

http://portishead.blog.bg/drugi/2010/04/25/eto-na-kakvo-mi-napomnia-pegascho.534367
цитирай
45. verona - Ако Лидис сериозно твърди, че на ...
28.04.2010 04:50
Ако Лидис сериозно твърди, че на север любовта е по-чиста, значи нищо не знае по тази тема. Чувствата и изобщо привличането между хората, имат пряка зависимост от времето. Забелязали ли сте, че през лятото хората завързват по-лесно приятелства, включително интимни, докато през зимата е обратното? Това никак не е случайно.
цитирай
46. sunny2 - 45. verona - Ако Лидис сериозно твърди, че на ...
25.08.2010 16:00
"Ако Лидис сериозно твърди, че на север любовта е по-чиста, значи нищо не знае по тази тема. Чувствата и изобщо привличането между хората, имат пряка зависимост от времето. Забелязали ли сте, че през лятото хората завързват по-лесно приятелства, включително интимни, докато през зимата е обратното? Това никак не е случайно."

Земното притегляне може да влияе на нечия потентност, драга. Не и на чувствата. Айде да не бъркаме природа с порода и секс с любов. Всички тези не са никак случайни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rageagainst
Категория: Музика
Прочетен: 134988
Постинги: 12
Коментари: 285
Гласове: 1344
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол