Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2010 21:00 - Конфликт
Автор: rageagainst Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 10665 Коментари: 41 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От известно време наблюдавам конфликта между Gspot и Lubov13 или Lidis - вече и аз не знам как да я наричам, дано поне тя си знае. Двете не си остават длъжни и си разменят "любезности" без да им мигне окото.
Но Lubov13 премина границата, прибягвайки до удари под пояса. Много мразя някой да зове администраторите да трият друг блогър, само защото не го кефи особено.
Вече втори постинг на Lubov13  е посветен на този апел. С какво право? Коя е тя, че си позволява да се прави на шеф? Английската принцеса ли е, ква е? Дали ще й бъде приятно, ако Gspot почне да зове "изтрийте Lubov13"? Последната на всичкото отгоре се опитва да шантажира администраторите - ако не я изтриете, значи е ваш човек. Ахъ, ахъ, точната дума е "шантаж"! Нима не се опитва по този начин да злепостави шефовете на блог.бг?
Стара мъдрост гласи "Не прави на другите това,  което не искаш на теб да ти направят!" Lubov13 наруши този съвет, с което стана изключително жалка.
Чест прави на Gspot, че не е прибегнала до такива методи. Това я издига неимоверно много в очите ми. Даже на няколко пъти се опита да потуши скандала, но отсреща останаха глухи.
Как е възможно Lubov13/Lidis да се прави на много възвишена, след като обижда така, че може да засрами всеки тираджия? Духовно извисените хора не си позволяват да държат такъв език. На този свят има общовалидни правила, които важат за всички, а поетесата ги наруши тотално. В същото време противно на всякаква логика, тя се прави на жертва! Как е възможно биячът да вика "ох, боли"? Това е безпрецедентна наглост!
От време на време се включва някакъв gosho568. Може да е друг профил на Lubov13/Lidis, но в случая това няма значение. Прави впечатление простоватия език на този човек. Това, че е копирал разни постинги, не го прави умен. Факт е, че и той като Lubov13 обижда наред и създава впечатление, че спора се води в някаква кръчма.
Аз не искам никой да бъде трит, защото това нарушава правата на човека. Искам и Lubov13 да остане, но не и да агитира срещу когото и да било. Като гледам колко блогъри са гласували срещу нейния апел, явно не се радва на всенародна любов. Сигурно и други ще гласуват против нея.
Написах този постинг, защото Gspot явно няма намерение да отвръща подобаващо. На няколко пъти тя споменава, че не желае повече да участва в този конфликт, което не спира Lubov13 да продължава с нападките, дори когато не е предизвикана. Излиза, че я дразни самото присъствие на Gspot, а не думите й. Казано иначе "Не ме кефиш и затова предпочитам да те няма!"
Доколкото знам, Lubov13/Lidis е в лоши отношения с повечето поети в блога. Тя е единствения човек, който направи невъзможното - откри за какво да се озъби дори на безкрайно миролюбивата Miaa. Това означава, че утре може да отправи същия апел по отношение на някой друг, примерно защото й е конкуренция на поетичния фронт или защото не гласува всеки ден за нея. Винаги ли трябва да се обръща внимание на нейните прищевки? Докато накрая остане сама в блог.бг. Тогава кой ще й чете поезията?
Неприятната тенденция с агитирането за изтриване би трябвало да се пресече още в зародиш, иначе всеки ще започне да прибягва до нея. От това ще загубим всички.
Предлагам на Lubov13 сама да изтрие постингите си до администраторите. Така ще запази поне капчица от почти изчерпаното си достойнство и ще изчисти името си, което в момента е доста опетнено от нейните недостойни постъпки!


Тагове:   конфликт,


Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. defender - Казах многократно, че любов и лидис ...
06.05.2010 21:39
Казах многократно, че любов и лидис прекалиха. gspot ме учудва със своята миролюбивост. Попадал съм на нейни коментари, които убиват човек от разстояние, а в този конфликт е странно сговорчива. Никъде другаде не съм я виждал да предлага примирие.
цитирай
2. rageagainst - defender
06.05.2010 21:59
Миролюбива е, защото не желае да се кара с тези хора. Просто няма начин как да са й интересни. Според мен затова беснеят - много искат някой да им обръща внимание.
В противен случай мога само с глупостта им да си обясня, защо не приемат многократните й предложения за примирие.
цитирай
3. stomanata - Преди време попаднах и на друг апел ...
06.05.2010 22:41
Преди време попаднах и на друг апел от този сорт, но не си спомням кой го беше писал нито заради кого. Странна практика е това!
цитирай
4. анонимен - Какво ме занимаваш с глупости? Днес ...
06.05.2010 23:24
Какво ме занимаваш с глупости? Днес е гергьовден. Дай пиячката насам, че съм жаден.
цитирай
5. rageagainst - 3. stomanata
07.05.2010 02:46
Повече от странна, бих казал. И доста комплексарска. Като не можеш да противодействаш с доводи, дай сега да топим! А къде ти е достойнството?
цитирай
6. rageagainst - 4. анонимен
07.05.2010 02:47
Нещо ми подсказва, че вече си употребил доста пиячка. Така ли е? Я си признай без бой!
цитирай
7. miaa - Здравей Rageagainst! И за мен не е ...
07.05.2010 09:27
Здравей Rageagainst! И за мен не е приятно,да злословят по мой адрес!
Дори нямам представа в какво точно ме обвинява Лидис! Не ми отива да се занимавам с интриги и глупости, не си заслужава да падам толкова ниско..Не ми прави впечатление.Жалко за претенциите на хора, които първо трябва да се научат да обичат себе си, а след това да общуват с околните! Хубав слънчев ден!
цитирай
8. defender - Това, което пише в блога на gspot е ...
07.05.2010 10:46
Това, което пише в блога на gspot е нищо. Знаеш ли какви гнусотии подхвърлят при lubov13? Говорим за ужасно недостойни хора паднали толкова ниско, че се губят под подметката ти. Абе все едно си в някоя циганска махала. Но тези неща си ги говорят анонимно за да не ги заподозрат. Не ги ли е срам?
цитирай
9. анонимен - :))
07.05.2010 15:52
Хехе, този пост сега го виждам. Значи аз, ако имам проблем с някого предпочитам да си го уреждам сама без да ангажирам, когото и да било друг, нито блогъри, нито модератори, нито целия свят. Прибягнах до писането на постове (което е определена публичност и всеки може да го прочете), в които цитирах въпросните два ника, защото коментарите ми не излизаха там, където ги пишех, а не мога да търпя някой да ме обижда и да обижда грубо една камара неподозиращи хора, след което да се трие и да ми праща лични съобщения, че ме обичала, искала да й помогна и била безопасна. Няма проблем. Успокоявам я с две приказки или поне си мисля така и се моля да се е освестила. Ооо, не...След поредното нейно изтрезняване явно или осъзнаване се почват същите плюеници. Чекай, чекай, чекай малко...
Благодаря за този пост и за подкрепата, но наистина съм на мнение, че трезвите хора могат да преценят сами за себе си що за човек е нещото стоящо зад коментарите писани от лидис и любов13. С току що написаното не искам по никакъв начин да се оправдавам, че съм невинна или че съм била чиста и свята в коментарите си към нея. Виж за госпожата съм убедена, че ще го твърди вовеки!
Признавам си, въздържах се до определен момент с благата реч, но не я изтърпях.
Отново повтарям, че не ме интересува особено кой ще пише и кой не, не съм за ничие изтриване откъдето и да било, но съм против непрестанното плюене по други блогъри, без никакви предоставени доказателства, аргументация, без да им се предоставя право на отговор. Това е по-зле от анонимен да дойде да ти досажда. За него знаеш, че може би е тъжен и има нужда от внимание, затова ще се пробва да те засегне, ама когато някой в блога си, с ника си прави това нон стоп...нещо не е наред там.
цитирай
10. rageagainst - 7. miaa
07.05.2010 16:17
И ти ли не знаеш в какво те обвинява? Това е вече странно. Може би е някоя нейна фантазия. Какво ли друго може да й хрумне?
И на теб хубав ден!
цитирай
11. rageagainst - 8. defender
07.05.2010 16:26
Явно не ги е срам. Отгоре постинг с поезия, а коментарите като от кръчма. Това е нещо като да твориш в тоалетна.
Както и да го въртим, Gspot звучи далеч по-възпитано и културно.
цитирай
12. rageagainst - 9. gspot
07.05.2010 16:31
Трезвите хора могат да преценят сами, но само ако разполагат с достатъчно информация. Първия път когато видях вашите препирни, помислих че става дума за обичайното "надприказване". Чак след като ви наблюдавах известно време, разбрах някои неща.
Когато нападаш даден човек, би трябвало да му оставиш възможност за отговор, а Lubov13 не го прави. И аз съм забелязал, че трие неудобните коментари. Това не е дискусия, а монолог. Лесно е да се правиш на велик, след като можеш да триеш опонентите си.
цитирай
13. анонимен - rageagainst
07.05.2010 17:22
rageagainst написа:
Трезвите хора могат да преценят сами, но само ако разполагат с достатъчно информация.


Напълно съм съгласна. Именно затова написах това:

"Значи аз, ако имам проблем с някого предпочитам да си го уреждам сама без да ангажирам, когото и да било друг, нито блогъри, нито модератори, нито целия свят."

Ами аз поне 3 пъти обясних на въпросната, защо точно копирам коментарите й и ги пускам в мои постове, но явно вместо да приеме гледната ми точка и да даде разумно обяснение за причините да пише обиждащите коментари, които цитирам...то се появяват обяснения от рода на - искат да ме изгонят, да ме унищожат, да се самоубия, да свалят мъжете ми, курви, проститутки, магистралки... и най-важното, което може би акъла ми не стига да го побере - Тя се гордее с тези свои обиждащи коментари. Чети брадър и гледай шоу...

Откровено казано, когато започнах всичко си мислех, че ще попадна на човек, а не на прескачащ диск забил на едно и също положение. Само имената на поетите и враговете й се сменят. То бива бива мърда, ама чак пък толкоз...

цитирай
14. анонимен - lubov13 е луда за връзване. Писна ми ...
07.05.2010 17:43
lubov13 е луда за връзване. Писна ми да го повтарям. Не я обсъждайте, а я заведете на чичо доктор защото има спешна нужда!
цитирай
15. stomanata - Прегледах блога на lubov и останах ...
07.05.2010 18:01
Прегледах блога на lubov и останах като гръмнат. Постове с поезия, някои от които ми харесаха, се редуват с каруцарски обиди. Нелепо е! Тук има нещо много сбъркано!
цитирай
16. verona - Нямам нищо против някой да обижда, ...
07.05.2010 18:46
Нямам нищо против някой да обижда, но поне да си признае, че е простак, а не да се преструва на изтънчен. В тази държава обидите са нещо обичайно. С колкото и злато да се закичи, простият си е прост.
Само не мога да си обясня защо всеки се прави на такъв какъвто не е? Нима си въобразява, че не му личи или няма да се изпусне? Лицемерието заема важна част от живота на българина, но всъщност така е по цял свят.
цитирай
17. rageagainst - gspot
07.05.2010 19:01
Забелязал съм, че те напада дори когато не я предизвикваш. Според мен е време да й омръзне. Ще видим.
цитирай
18. rageagainst - 14. анонимен
07.05.2010 19:14
Предлагам ти да се заемеш с тази важна задача!
цитирай
19. анонимен - verona
07.05.2010 19:18
verona написа:
В тази държава обидите са нещо обичайно.


Става още по-интересно, когато това Нещо се подвизава в чужбина. Това беше първото нещо, което ме втрещи, защото явно мърдите си остават мърди, дори и когато отидат в друга държава и не успеят да се култивират там. Аз си мислех, че хората се променят към добро. Виждала съм го. За други обаче...няма шанс. Ако това е по-доброто, ме е страх да си мисля какво е било преди. Чудя се дали употребява същите цветущи изрази и там във Финландия?

Финландио, Финландио, какво ти дойде на крака?...
цитирай
20. анонимен - rageagainst
07.05.2010 19:21
Ако спре с мен, ще си намери друг обект да се прави на важна. Следи цирка.
цитирай
21. rageagainst - 15. stomanata
07.05.2010 19:45
И ти ли го забеляза?
цитирай
22. rageagainst - verona
07.05.2010 19:46
Тъжно, но факт! Изглежда няма да се промени ситуацията.
цитирай
23. verona - gspot
07.05.2010 20:10
Чак сега обърнах внимание, че lubov говори все за Финландия. Леле, майко!
цитирай
24. анонимен - ВСИЧКИ СТЕ ТЪПАЦИ! ВЪРВЕТЕ ПО ДЯ...
07.05.2010 20:21
ВСИЧКИ СТЕ ТЪПАЦИ! ВЪРВЕТЕ ПО ДЯВОЛИТЕ!
цитирай
25. isushristos - Няма значение кой кого обижда. Л...
07.05.2010 20:38
Няма значение кой кого обижда. Лошите думи са от дявола. Не се оставяйте! Бъдете хора преди всичко!
цитирай
26. rageagainst - 24. анонимен
07.05.2010 20:52
Благодаря за хуманното пожелание!
цитирай
27. rageagainst - isushristos
07.05.2010 20:54
Съгласен съм, че има някакъв дявол, но кой ли е той?
цитирай
28. анонимен - rageagainst
09.05.2010 02:12
Давам ти линк към другия профил на gspot - gradtazhen. Сам ще се убедиш че грешиш като мислиш че тя играе феърплей Ако не вярваш че е неин профил виж блога на gspot - втория линк Там има пост в който тя сама си признава че е открила тази обида към lubov - мърда
Приятно самопорицаване


http://gradtazhen.blog.bg/profile.php

http://gspot.blog.bg/drugi/2010/05/07/posveshtenie.540932
цитирай
29. анонимен - Mdaaa,
09.05.2010 09:58

Много интересна компания – rageagainst, isushristos, verona, defender, stomanata.
Липсват ми karambol5, teslata, godfatheraz и разбира се - tutankhamon661, grobarq, loran и captain

Иначе си прав – "Лидис13" е отврат
цитирай
30. анонимен - 29. анонимен
09.05.2010 12:32
Забрави да споменеш готик, фрина, холмс, доричела, ортодокс, дивна, пегас и още няколко хиляди блогъри. Най-вече пропусна да споменеш себе си.
Не само лидис е отврат. Погледни в огледалото и ще избягаш бързо, бързо,ама няма накъде.
цитирай
31. rageagainst - 28. анонимен
09.05.2010 14:42
На който и да е този профил, мен не ме интересува. В блогбг всеки играе някаква игра. Аз съм против агитирането за изтриване. Останалото е въпрос на личен избор.
цитирай
32. rageagainst - 29. анонимен
09.05.2010 14:44
Радвам се, че харесваш моя блог. Явно искаш и ти да се включиш към компанията. Това ще стане, когато покажеш някакви заслуги и умения. За тази цел първо трябва да излезеш от анонимността си. В противен случай не ставаш дори за блогър нулева степен.
цитирай
33. анонимен - ан 28
09.05.2010 15:05
И теб яката те гони фантазията май? Всеки, който е прочел постовете ми може да използва думата срещу друг. За мен единствената мърда тук и горда носителка на този орден е нещото пишещо зад ник лидис и любов13. Не познавам лицата на хората, които са публикувани в блога на градтъжен.

Аз НЕ СЪМ gradtazhen! Ако има ограничени и пароноични хора нека ти вярват. Аз имат тук само един блог и той се нарича gspot. Освен това не пиша анонимно. Ако някой още не го е разбрал или има проблем с възприемането на информацията, която давам или не може да приема очевидни неща.
цитирай
34. rageagainst - gspot
09.05.2010 16:42
Не му обръщай внимание. Той е анонимен, защото сам не си вярва. Ако го мислеше сериозно щеше да влезе с ника си.
цитирай
35. tutankhamon661 - Аз не вярвам, че Gradtazhen е профил ...
09.05.2010 20:28
Аз не вярвам, че Gradtazhen е профил на Gspot. В blog.bg. е обичайна практика някой да казва "ти се криеш зад еди кой си профил!" Скучаещи хора дал Господ. Като не могат друго да измислят, занимават се с щуротии.
Най-често обвинения сипят именно тези, които имат много профили. По този начин опитват да прикрият собствените си "насрани гащи". Така или иначе НИКОЙ няма да им обърне внимание.
цитирай
36. flintul - Лидис/Любов продължава да сънува ...
27.05.2010 00:22
Лидис/Любов продължава да сънува някаква любов. Някой писал лс. Ако е истина защо толкова се дразни, че никой не й вярва?
цитирай
37. rageagainst - flintul
04.06.2010 07:12
Само тя си знае. Дай да не я обсъждаме, че този спор се изтърка.
цитирай
38. blogpazitel - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО МОДЕРАТОРИТЕ ЗА ПРАВИЛАТА
17.06.2010 20:38
Скъпи модератори,
БРАВО, че в блога има правила,
БРАВО, че ги прилагате с най-голяма строгост,
БРАВО, че държите на блогърите си.

Но по тези правила също трябва да бъдат изтрити и :

LIDIS, LUBOV13, TONI2

Трябва да вземете отношение и изтриете тези блогъри.

БУДНАТА СЪВЕСТ НА СЪБЛОГЕРИТЕ КОИТО ИСКАТ ЕДНАКВИ ПРАВИЛА ЗА ВСИЧКИ, ЖЕЛАЯТ ТОВА И НЕКОЛКОКРАТНО ВИ ПРИЗОВАВАТ!

ЕТО ВИ ЧАСТ ОТ ИСТИНАТА.

В ГРОБА ДА ГИ СЛОЖИШ ДЕЦАТА СИ
ЗА ТОВА ,КОЕТО МИ
ПРИЧИНИ ,КУРВО
Изпратено: 09.06 19:15 От: lidis
Изтрий | Отговор

Ебах ти майката курвенска да не си стъпила повече в блога ми!
Изпратено: 20:38 От: toni2

МАМИЧКАТА ТИ МРЪСНА
ЯСНО Е ЧЕ ТИ СИ ГСПОТ И ЩРАКАЛАТА И ЗАТОВА ШЕ ВИ ЕБА МАМИЧКАТА МРЪСНА ШЕ ЕБА И ШЕ ВИДИШ ТИ НА КОЙ ОСНОВНАТА МУ ЦЕЛ Е ЛИДИС ИЛИ ГСПОТ!!!!!
Изпратено: 11:57 От: lubov13
Изтрий | Отговор
цитирай
39. flintul - Някои се ядосваха, че в поп фолка се ...
21.06.2010 09:27
Някои се ядосваха, че в поп фолка се пеело само за любов, но никой не обвинява поезията за същото. Странно е!
цитирай
40. gosho568 - Ей сега като взема и аз да пиша до модерация
28.06.2010 15:47
ще видиш дали има или няма значение кой съм и после само да не ми пишеш пак постинги... Аман от паплач в блога!!! Ти нещо на омиротворител или може би цитатор се святкаш тука?
цитирай
41. tutankhamon661 - ще видиш дали има или няма значение ...
01.07.2010 11:26
gosho568 написа:
ще видиш дали има или няма значение кой съм и после само да не ми пишеш пак постинги... Аман от паплач в блога!!! Ти нещо на омиротворител или може би цитатор се святкаш тука?

Да видим сега как ще си изтриеш коментара! Гошо "хубавеца"!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rageagainst
Категория: Музика
Прочетен: 135142
Постинги: 12
Коментари: 285
Гласове: 1344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол